Blue Flower

Coraz więcej przedsiębiorstw, także tych polskich, wprowadza do swoich firm nowoczesne rozwiązania informatyczne. Programy klasy CRM i ERP umożliwiają bowiem sprawne i bardziej precyzyjne zarządzanie wieloma etapami kupna i sprzedaży w twojej firmie. Czy możemy jednak sprawić aby zarządzanie programami tego typu było jasne i przejrzyste dla wszystkich pracowników?

Systemy CRM i ERP to skomplikowane i złożone programy, które umożliwiają pracę na wielu modułach. Poruszanie się w tego typu programach może być problematyczne, zwłaszcza dla osób, które nie należą do wielbicieli nowoczesnych technologii. Warto jednak uświadomić im, jak wiele korzyści przynieść może zarządzanie firmą za pomocą wysokiej klasy systemu informatycznego. Wprowadzenie tego typu oprogramowania upraszcza procedury obowiązujące w firmie, automatyzuje powtarzalne procesy, skraca czas potrzebny na pracę, likwiduje prawdopodobieństwo pomyłek, pozwala na efektywniejsze wykorzystanie potencjału pracowników. 

W jaki sposób możemy więc przyzwyczaić naszych pracowników do tego rodzaju pracy z programami pokroju Microsoft Enterprise Social? Oczywiście, jak wiadomo trening czyni mistrza, warto jednak przeprowadzić dla pracowników profesjonalne szkolenie, zamiast uczyć ich na błędach, które tylko opóźnią naszą pracę, a także zmarnują nasz cenny czas. Jedną z firm oferujących tego typu szkolenia jest poznański Integris, który oferuje szkolenia przeznaczone dla użytkowników systemu Microsfot Dynamics AX w kilku wersjach. Kurs obejmować może szkolenie z całego pakietu, jak i wybranych jego modułów, wszystko dopasowane zostaje do osobistych preferencji pracowników. 

Bez wątpienia udział w tego typu szkoleniach przynosi szereg korzyści począwszy od podniesienia kompetencji pracowników, poprzez poszerzenie ich wiedzy na temat funkcjonowania najnowszych modułów systemu, przez co zawsze są oni na bieżąco z najnowocześniejszymi technologiami. Oczywiście uświadomienie pracownikom działania systemu ERP poszerza ich wiedzę na temat funkcjonowania całości przedsiębiorstwa – przebieg procesów biznesowych i sprzedażowych.